Pages

Followers

Friday, November 23, 2012

Yahudi bangsa pilihan Tuhan..!!! (Part 1)


Kisah ini ada dua bahagian.



















Part 1.

     Mat, aku tahu umat Islam sakit hati dengan aku, sebab bangsa aku attack saudara engkau di Palestin! Mat aku juga tahu umat kamu, orang Islam memang bencikan kami sejak azali macam benci anjing dan babi! Kami tahu umat Islam ramai tokoh agamawan dan tokoh yang cendiakawan yang hebat-hebat.

Tapi Mat, Malaysia ada apa? Takkan kamu nak berbangga dengan tokoh negara lain Mat!!

     Kamu sesuka hati nak hina aku Mat? Aku bangsa pilhan tuhan Mat!! Engkau Mat? Bangsa apa? Bangsa Melayu, tanpa Islam apa la sangat engkau itu, Lagipun sekarang Islam hebat macam dahulu ke Mat?? Kisah silam semua itu Mat!!

     Kau kena tahu Mat, bukan semua orang yahudi setuju dengan tindakkan Zionis penganut Yahudi Sekular. Aku dan kaum keluarga aku penganut Yahudi Ortodoks, semua penganut Yahudi yang sealiran dengan aku tak suka dengan golongan sekular itu.

     Engkau tahu atau tidak Mat, antara agama aku dengan agama engkau Mat tak banyak beza. Ajaran kami datang dari tuhan juga Mat. Cuma mungkin aku bangsa terpilih, mungkin tak macam engkau Mat!! hahahah....

     Aku mempercayai Tuhan yang Esa, yang aku panggil Yahweh begitu juga agama kamu Mat Tuhan yang Esa, Allah. Ensiklopedia aku Taurat Mat!! Engkau Al-Quran. Engkau tahu kenapa kami kata kami bangsa terpilih Mat?!

     Sebabnya kami layak Mat, kami kuat, kami hebat, kami ramai cerdik pandai Mat. Kami percaya Yahweh telah membuat perjanjian dengan Nabi Ibrahim bahawa Yahweh akan memberi berkat sekiranya keturunan Ibrahim mentaati Yahweh. Jadi kami kena taat Mat?! Hanya kami yang terpilih, kamu semua Mat cuma anjing belaan kami Mat!! Sedarlah Mat, Jadilah anjing-anjing kami, kami bagi kamu semua makan, asalkan jangan serang kami Mat, kami bela kamu semua Mat!!


Adat Resam.
     Kami ada adat Mat!! Kami follow adat kami Mat, adat kami ini mengajar kami menjadi yang sekarang, cerdik, bijak, berkuasa dan sihat, kuat gagah perkasa, malah berpengaruh. Kami walaupun kecil tapi Amerika kami pegang Mat!!. Malaysia pegang apa? Cincin RM24 Juta? hahahaha.. Itu membazir namanya Mat. Mat dengar sini aku yang terpilih nak cakap dengan engkau, tentang adat kami.

Taurat melarang campuran susu dengan daging, makan daging babi juga dilarang dalam agama yahudi. Daging kami juga perlu disembelih dengan seeloknya oleh pihak Rabbi, daging ini kami sebut kosber.


     Tapi kamu Mat, makan semuanya, Kamu tiada kisah jadi obesiti ke, jadi apa kepada kesihatan kamu, kerja bangsa kamu makan Mcd dan makan semakannya. Kami makan kami jaga pemakanan kami Mat!!. Kami bangsa terpilih, kena kuat hebat dimata dunia. Kamu bangsa Anjing kami Mat!!. Kamu sedar tidak atau tidak Mat?!


Selain itu budak-budak lelaki juga disunatkan biasanya sewaktu bayi lagi, ini selaras dengan cara Nabi Ibrahim. Apabila cukup umur budak yahudi itu, maka kami merayakannya satu perayaan iaitu Bar Mitzwah sempena menjadi bangsa yahudi yang sah, kami tiada campur Mat!!

     Kami tidak mengambil riba sesama kami Mat, itu berdosa, tetapi mengambil riba dengan kamu lain cerita Mat, itu Halal bagi kami, malah diwajibkan, Sebab kamu hanya bangsa bawah kami. Kami jaga rakyat kami, kami sayang bangsa kami Mat. Macam kamu apa yang ada Mat??!! Kamu cuma mahu hidup senang untuk diri kamu sahaja, kenyang perut anak bini kamu sahaja Mat, kaya sorang-sorang. Kamu penuh dengan hasad dengki Mat.!! Nama sahaja Islam, tapi apa kamu belajar dari Agama kamu? Kamu semua anjing-anjing kami Mat, mengaku sahajalah.



Ibu dalam mengandung.
     Kami jadi hebat dan kuat sekarang sebab adat kami Mat, agama kami amalkan. Aku nampak Islam itu baik, aku kenal Nabi kamu Mat, Tapi aku tahu aku diajar aku bangsa terpilih, jadi aku bukan Islam. Tapi kamu mengaku Islam penganut agama Islam, tapi kamu ada apa Mat? Pakaian kami bagi, semua kami bagi tak cukup kain Mat, makanan kami bagi juga, burger yang tiada sihat. Kami bagi kamu semua itu Mat. Sebab apa? Kami mahu anjing-anjing kami senang Mat, kami mahu anjing-anjing kami ini gemuk semuanya, tiada daya melawan kami nanti. hahahahahah!!! Mat oo Mat...

Kami kalau ibu mengandung Mat kami galakkan ibu itu main alat musik seperti gitar, piano, Tapi tidak boleh main dihadapan lelaki lain cuma didalam rumah, bersama suami bersama keluarga terdekat. Kami mainkan musik dan juga kami sarankan ibu itu membuat banyak latihan matematik. Seperti membuat senarai akaun atau membuat permainan kira-kira seperti soduku. Itu semua untuk Mat?!

Untuk kesihatan kami, kepandaian kami Mat. Sebab itu sekarang aku jadi pandai Mat.!! Kamu ada apa Mat?! Ada barang yang kami bagi sahaja. hahahahahhha... Kasihan kamu Mat!!

     Tujuan kami buat semua itu supaya otak ibu meransang otak anaknya dalam kandungan itu. Jadi lahirlah anak yang bijak pandai semuanya Mat!!. Kamu pernah suruh umat Islam buat semua itu? Mungkin ada tapi tidak banyak yang aku jumpa Mat, Melayu?! Jauh sekali, apa aku jumpa wanita mengandung suruh makan buah masam supaya senang beranak, lepas tu susu 3 bulan badan lepas tu tak bagi dah susu badan. hahahah.. Kami bagi anak kami 2 tahun susu badan Mat!!. Itu rasanya saranan Nabi Muhammad nabi junjungan kamu bukan? Kenapa kamu tidak ikut? Kamu tidak pratik apa yang tuhan bagi kepada kamu Mat!! Kamu rasa kamu ikut kami, padahal kamu hanya merosakkan kamu semua, kami ini lain cara hidup dengan kamu Mat!! Kami ikut agama kami, kami ikut adat resam kami, Kamu????


Anti-Rokok dan Tokoh
     Satu perkara lagi Mat, kami tidak suka merokok, merokok itu membahayakan kesihatan kita Mat!! Kalu engkau pergi rumah kami semua kami nampak kamu merokok sila "Get Out". hahahaha.. Kalau mari rumah aku, aku layan engkau baik-baik Mat, tapi makan sepak terajang aku dahulu lepas itu engkau merokoklah kat tempat aku bagi.

     Kami tidak suka rokok sebab kandungan nikotin dalam rokok itu. Nikotin dalam merosakkan sel tubuh badan manusia dan biasanya keturunan perokok otak mereka lembap-lembap, Jadi lembap dan bebal, degil tiada mahu dengar cakap. Apatah suruhan agama kamu tak ikut, suara larangan ibu bapa lagilah. Sebab apa Mat?! Sebab kamu merokok. Kalau datang Jurusalem jangan harap boleh merokok Mat. Silap-silap kena bedil kamu. hahahahhaa.. Kami jual rokok untuk kaut untung sahaja Mat, engkau sebagai pembeli, kami penjual. Kami tak guna bahan itu, kamu guna. Jadi kamu menguntungkan kami semua ini. hahahahah. Bodoh kamu semua Mat.!!

     Sebab itu kaum aku ini Mat bijak pandai Mat, buktinya? Erm... Engkau nak buktinya? hahahah.. Engkau kenal Albert Einstein? Saintis zaman moden paling terkemuka dan disebut dalam majalah Time  sebagai "Manusia Abad Ini" seorang Yahudi, sigmund Freud, bapa psikoanalisis, dengan teorinya id, ego dan supergo adalah seorang Yahudi Mat!!.



     Begitu juga Karl Marx, Paul samuelson dan Milton Friedman. Kesemua mereka adalah orang Yahudi Mat, Orang yang terpilih Mat. Kami bangsa terpilih, maka dikalangan kami ada lah bijak pandai yang terpilih, hanya eksklusif dalam bangsa kami Mat!!. Melayu ada? hahahahaha.. Tiada bukan? Jadi just Shut UP!

Engkau kenal atau tidak Mat, Benjamin Rubin dia memperkenalkan jarum suntikan pelalian. Johas Salk mencipta vaksin polio yang pertama, Alert Sabin membangunkan vaksin polio hidup yang lebih baik.
Gertrude Elion telah menghasilkan ubat untuk lawan leukimia, Baruch Blumberg mencipta vaksin hepatitis B sementara Paul Ehrlich pula telah menemukan rawatan untuk sifilis.

     Ada lagi Mat!! Bukan itu sahaja, Aaron Beck bukan Aaron Aziz ni, telah menemui terapi kognitif, satu terapi untuk rawatan sakit mental, kemurungan dan fobia. Gregory Pincus pula telah membangunkan pil perancang keluarga secara oral yang pertama. Sementara itu Mat George Wald telah menangi anugerah Nobel kajian mata manusia, Nak lagi? Standley Cohen dianugerahkan Hadiah Nobel dalam kajian embriologi, satu kajian mengenai janin dan perkembangannya.

Siapa mereka Mat!!?? Engkau Search Google wikipedia, Cari siapa mereka dan baca mengenai mereka. hahahah. Kamu semua lalai Mat!!. Kamu cuma mahu senang tapi malas berusaha, kamu cuma harapkan orang lain, kamu hanya mahu bersuka ria, kamu rela ditindas. Tapi kamu kata kamu bebas, padahal kamu ditindas Mat!!. hahahaha. Kamu anjing Mat. Anjing kami. Dalam kitab kami mengatakan bahawa bangsa kami yang diiktiraf Tuhan dan bangsa lain adalah "dog and Pig" kamu tahu apa itu Dog? Apa itu Pig?

hahahahahha.... kakakahahakakakhaha!!!!!

     Kamu lalai dengan senjata kami berikan kepada kamu, Facebook adalah senjata kami bagi kepada kamu. Umpama kami sediakan Pistol kepada kamu, kamu ibaratkan pistol itu adalah pistol mainan maka kamu lalai sehingga kamu tertembak diri sendiri. hahahah.. Itulah dia Facebook. Kami tidak perlu serang kamu semua secara zahir, cukup secara batin supaya kamu menjadi Anjing kami, bukan Anjing yang menentang kami, tapi anjing kebuluran yang meminta kepada kami. Kamu bodoh Mat!!!

Bersambung......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boleh Tanya Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...