Pages

Followers

Thursday, November 29, 2012

Yahudi bangsa Pilihan Tuhan...!! (Part 2)

Part terakhir,



Hai Mat!! Macam mana masih nak dengar cerita aku atau tidak ni? hahahahaha... Mat Oh Mat!!. Aku kesian dekat engkau ni Mat, Kesian sangat, Semua engkau nak kaut dengan aku, teknologi aku punya, ideologi pun aku punya, Sejarah engkau belajar itu daripada bangsa aku yang gubah sendiri. Bagi kamu semua baca. Kesian Mat. Sedih!

Teknologi.
Takpelah aku teruskan hujjah aku ini Mat! Kalau kau nak tahu lagi Mat, Stanley Mezor adalah orang yang pertama mencipta mikrocip yang ada sekarang ini. Selain itu Leo Szilard adalah orang yang telah membangunkan reaktor rangkaian nuklear yang pertama, Peter Scultz menghasilkan kabel gentian optik. Kau kenal Charles Adler iaitu menghasilkan lampu isyarat, Benno Strauss hasilkan besi tahat karat (stainless Steel), Isador Kisee mencipta sistem suara di pawagam, selain itu Emile Berliner mencipta mikrofon untuk telefon dan Charles Ginsburg pula mencipta alat pita rakaman. Banyak Mat, sampai tak larat aku nak sebut, itu hanya baru dari sudut teknologi.


Perniagaan.
Aku tunjukkan kepada kau Mat dari sudut perniagaan, Kami tak pernah kalah Mat. Cuba kau tengok jenama-jenama produk dan barangan terkaya di dunia ini juga dikuasai Yahudi Mat!! Ralph Lauren yang mencetus Polo, Levis Strauss yang kau suka pakai itu Mat Levi's Jeans, Howard Schultz kau tahu dia siapa? hahahaha.. Dia lah pencetus Starbuck, Selain itu Sergey Brin dia yang bagi kemudahkan kepada engkau dan bangsa-bangsa kau dan bangsa lain, iaitu Google Mat!! Kau selalu guna bukan? Michael Dell mencetus Dell Computers, Larry Ellison iaitu pencetus Oracle, Donna Karan iaitu pemilik DKNY, Irv Robbins pencetus Baskin & Robin. Bangsa Melayu suka sangat dengan aiskrim dia ini, Penuh dengan lemak dan berbahaya, Sampaikan anak dia sendiri taknak terima perniagaan ayahnya, dan diserahkan kepada ayah saudaranya kerana Aiskrim bukan menyihatkan Mat!!

Kami orang Yahudi sangat bersatu dan berpengaruh Mat!! Walaupun ada di golongan kami hidup miskin dan kaya, tetapi kami saling membantu antara satu sama lain, ekonomi kami berlandas dua tunjang, ada memakai Sosialis ada yang memakai kapatalis, tetapi kami tidak menjatuhkan antara satu sama lain, Hak kami sebagai rakyat dijaga rapi Mat!! Pemimpin kami memang kamu semua kata kejam, kerana apa? Kerana itu kamu bukan bangsa kami, bagi kami bangsa Yahudi kami istemewa, kami ada hak kami. hahahahhah.. Jadilah bangsa Yahudi Mat!! Takpom, kau jadi Anjing Yahudi, anjing aku Mat!!

Pengaruh.
Kau boleh ambil contoh orang yang berpengaruh Mat. Lihat sahaja Richard Levin, presiden universiti tersohor, Yale University. Henry Kissingerm Joseph Lieberman dan Madeleine Albright kamu kenal siapa mereka ini? Merekalah bekas Setiausaha Negara Amerika Syarikat, kah...kah....kah.... Sedih Mat! Bangsa kamu ada Mat? Umat Islam ada Mat??!! hahahah. Dasar Anjing kutip sahaja apa kami bagi. Takpe Mat!! Aku sayang anjing-anjing aku, aku jadikan kau ketua anjing aku nak?

Selain itu Mat Maxim Litvinov bekas menteri Luar Soviet Union, David Marshal, bekas Ketua menteri Singapura yang pertama, Benjamin Disraeli seorang negarawan dan penulis Britain terkenal. Penatlah aku nak menulis nama-nama mereka ini Mat, tapi nyatakanlah yang dikau pula Mat?!! Ada?! Takda bukan? Sudahlah, aku melayan kau tiada guna, baik kau jadi anjing lagi baik. Kau tahu mengapa kami jadi terkenal? Kami suka membaca, kami bahagikan masa kami untuk membaca, walaupun tidak banyak tapi kami membaca sambil berdiskusi, kami tidak inginkan siapa yang betul dalam diskusi, tapi kamu mahukan sepefahaman dan kami mahukan Ilmu pendiskusi, Itu kami mahukan, Lama-lama kami jumpa jalan sepefahaman dan kami bersatu dan kami penuh ilmu di dada Mat!! Kau ada macam kami? Mari jadi anjing kami, kami ajar kamu Mat!!

Media dan Sukan.
Aku sebut dalam dunia Media pula Mat!! Kau dengar lah untuk kegunaan kau juga nanti Mat!! hahahahaha.. Kau suka sukan kan Mat!! Walaupun kau ini memang kemaruk sukan sampaikan aku tengok solat kau tinggal, cakap bab agama no.1 tapi solat sendiri tinggal, Modal jadi alim warak ke Mat!! haahhahah..

Kau kenal orang yang telah mendapat membolot 7 pingat Emas di Olimpik? Dia lah Mark Spitz, selain itu Mat, Lenny Krayzelburg pula pemegang tiga kali pingat Emas Olimpik, Spitz Krayzelburg dan Boris Becker semuanya itu Yahudi Mat!! Yahudi bangsa terpilih tuhan, Yang lain hanya anjing-anjing kami Mat!! Sedarlah dari tidur mu itu bahawa kamu semua masih mengutip dengan kami, Macam mana kamu mahu lari dari kami? hahahahaha.. Fikir Mat!! Fikir... Kami bangsa yang kuat berfikir, bukan bangsa yang bersuka ria sebelum menang, kami apabila dapat membunuh seorang Nabi kami akan adakan Pesta, sebelum itu kami gusar, kami tidak bersuka ria sebelum membunuh Nabi atau rasul. hahahaha. Sebab apa kami bunuh? Sebab kami rakyat lebih betul Mat! Kami bangsa pilihan tuhan. Sebab kami disayangi Tuhan!!..

Lagi satu aku nak tanya kamu Mat, kamu kenal Harrison Ford, George Burns, Tony Curtis, Charles Bronson, Sandra Bullock, Billy Crystal, Woody Allen, Paul Newman, Peter Sellers, Dustin Hoffman, Michael, Ben Kingsley, Kirk Douglas, William Shatner, Jerry Lewis dan Peter Falk semuanya itu Yahudi Mat!! Adohai.. Penat aku nak bagitahu dekat kau satu persatu Mat!! Penat oi.... kau bukan nak tahu pun. hahaahhah..

Tengok sendiri la Mat siapa pengarah dan penerbit filem tersohor abad ini? Steven Spielberg, Aaron Spelling  (Beverly Hills) , Neil Simon (The Odd Couple), Andrew Vaina (Rambo), Michael Man (Starsky and Hutch), Milos Forman (One Flew over teh Cuckoo's Nest), Douglas Fairbanks (The Thief of Baghdad) dan Ivan Reitman (Ghostbuster) Semuanya itu yahudi Mat!!

Kesimpulan.
Aku pergi dulu Mat, maaflah kalau percakapan aku kasar dan nampak membanggakan diri aku sebagai bangsa pilihan Tuhan, tapi itu realiti Mat!! Kau semua akan jadi anjing-anjing kami sampai selamanya, Kami akan beroleh syurga Tuhan Yahweh nanti, sebab kami bangsa pilihan, kamu semua adalah hasil dari benih-benih yang kotor, dan kamu semua najis Mat!! Tak suci, kamu memang dilhahirkan untuk menjadi anjing kami semua, kamu semua patut terima hakikat itu Mat!! Kamu tidak akan sedar walaupun apa telah aku perkatakan ini sebab anjing tidak akan faham percakapan manusia. haahhahaha.. Kesian dekat umat Islam, mana adab-adab yang baca dalam agama kau? Mana sifat Muhammad dalam umat Islam?

Sembang kencang bolehlah nak mari serang kami la. Tapi ilmu takda., Kesian kau Mat!! kamu semua anjing-anjing belaan kami duduk diam sudah. Bye3... Jumpa lagi lain masa lain ketika.

Ya Allah selamatkan kami dari tuduhan dan fitnah dajjal, fitnah dunia dan fitnah wanita ya Allah. Kami bermohon kepadaMu, hanya kepadaMu kami berharap, Hanya kepadaMu kami meminta, Ampunilah kami Ya Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boleh Tanya Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...