Pages

Followers

Monday, September 17, 2012

Ibu,Ummi,Mak,Mama,Mummy....

Umi...........................................

Oh Umi, kau la yang selalu menjaga ku dari kecil hingga menjadi remaja yang berguna kepada agama dan bangsa.

Tanpa umi siapa lah aku sekarang, aku sedar terlalu banyak dosa ku terhadap umiku.

"diq, tolong umi kemas pinggan ni sekejap" kata Umi.

"jap umi ea,, jap je, nanti diq tolong la ea3.." balas aku.

Tanpa ku sedari sebenarnye hati umiku telah tergores kerana sikap aku yang melambatkan pertolongan.

Sedarkah aku semasa itu????

Sedarkah aku sekarang???



adakah berguna lagi setelah umiku sudah tiada. Apa aku dapat lihat hanya la tatapan nama di batu nisan.

Al-Fatihah kepada Ramlah bt. Che Said yang telah banyak membimbingku.

Terima kasih Ibu........... aku rindu kepada mu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boleh Tanya Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...